Mama ir vaikas daro mankštą, 5 Tibeto pratimai

5 Tibeto pratimai

5 Tibeto pratimai ne veltui yra vadinami amžinu jaunystės šaltiniu. Penki Tibeto pratimo yra sukurti taip, kad palaikytų jūsų kūno funkcionalumą, lankstumą bei jaunatviškumą. Jie yra skirti žmonėms, norintiems sustiprinti savo raumenis bei palaikyti gerą bendrą fizinę būklę.

Šiame straipsnyje papasakosime apie visus 5 Tibeto pratimus, kuriuos vertėtų atlikti kiekvieną dieną tam, kad gautumėte maksimalų rezultatą. Visų Tibeto pratimų atlikimas užtruks apie dešimt ar penkiolika minučių, tačiau teigiamą poveikį pajusite iš karto.

Pirma poza

Pirmiausia, atsistokite tiesiai ant grindų ir ištieskite savo rankas į šonus. Jūsų delnai turi būti nukreipti žemyn. Kojas laikykite pečių lygyje. Žiūrėkite tiesiai ir stenkitės išlaikyti tiesią galvą bei nugarą. Tuomet, pradėkite suktis rodyklės kryptimi tol, kol jums šiek tiek apsvaigs galva.

Penki Tibeto pratimai, pirmas pratimas

Antra poza

Atsigulkite tiesiai ant žemės ir priglauskite savo rankas prie šonų. Jūsų delnai turi liesti grindis. Įkvėpdami kelkite savo galvą aukštyn nuo grindų ir pasistenkite smakru paliesti krūtinę. Tuo pačiu metu, kelkite kojas iki vertikalios pozicijos. Iškvėpdami grąžinkite kojas ir galvą į pradinę padėtį.

Penki Tibeto pratimai, antras pratimas

Trečia poza

Atsiklaupkite ant žemės ir priglauskite kojų pirštus prie grindų. Uždėkite rankas ant užpakalinės šlaunų dalies ir atloškite pečius atgal. Tuomet, pažvelkite į viršų.

Penki Tibeto pratimai, trečias pratimas

Ketvirta poza

Atsisėskite ant grindų ir tuomet atrėmę pėdas ir delnus pakelkite kūną. Tuomet, atloškite galvą ir leiskite jai kabėti. Kojos ir rankos turi būti stačios. Tuomet, lėtai grįžkite į sėdimąją poziciją, o tuomet vėl pakartokite pozą.

Penki Tibeto pratimai, ketvirtas pratimas

Penkta poza

Atsigulkite ant pilvo ir plaštakomis atsiremkite į grindis. Išgaubkite stuburą grindų link. Tuomet, sulenkite kūną į išorinę pusę ir pasistenkite ištiesti užpakalį kuo aukščiau. Tuomet grįžkite į pradinę poziciją.

Penki Tibeto pratimai, penktas pratimas

5 Tibeto pratimų nauda

Sakoma, kad atliekant 5 Tibeto pratimus bent vieną kartą per dieną, jūs nuolat išliksite jaunatviški bei turėsite gerą sveikatą. Tame yra tiesos – bet kuri mankšta, kad ir pati trumpiausia, leidžia mūsų kūnui prasitampyti. O jei atliekame pratimus reguliariai, rezultatų tikrai neteks laukti ilgai.