Efektyviausi pratimai, apipinti stereotipais

Yra labai daug įvairių mankštų, kurios laikomos neefektyviomis ir lengvomis. Tačiau, tai ne visai tiesa. Pilatesas ir kalanetika nėra lengvi. Šiuose video pademonstruoti efektyviausi pratimai, apipinti stereotipais apie tai, kad iš jų nebus jokios naudos.

Kalanetika

Kalanetika yra labai lėta mankšta, tinkanti bet kokio fizinio pasirengimo žmonėms. Reguliariai sportuojant pagerėja bendra fizinė būklė. Darykite šiuos pratimus vieną kartą per dieną. Vienai dienai pasirinkite vieną video.

Kalanetika puikiai tinka raumenų tempimui ir raumenų tonusui kelti. Ši mankšta yra ganėtinai moteriška, tačiau labai efktyvi. Visi pratimai turi būti atliekami lėtai ir kokybiškai. Kalanetika taip pat puikiai tinka raumenų pratempimui prieš intensyvią treniruotę. Tačiau, tokiu atveju, nereikėtų persistengti su pratimų trukme.

Pilates

Daugumai žmonių kyla natūralus klausimas kas yra pilatesas. Pilatesas yra tokia treniruočių rūšis, kuri yra skirta fizinės stiprybės didinimui, lankstumui bei laikysenai gerinti. Taip pat, pilatesas puikiai tinka siekiant pagerinti psichologinę savijautą bei pakelti nuotaiką. Šiame video rodomi pilateso efektyviausi pratimai, apipinti stereotipais.

Pilateso pratimai fokusuojami ties raumenų atpalaidavimu. Jie puikiai tinka esamam kūno svoriui palaikyti. Tačiau, tinkamai susiplanavus sveika mityba sportuojant gali padėti numesti svorio. Pilatesas yra panašus į jogą, bet jogos pratimai labiau koncentruojami ties lankstumo gerinimu.