Maisto papildai vyrams

Dažniausiai vyrams reikia žymiai daugiau maistinių medžiagų nei moterims dėl to, kad jų svoris didesnis ir jie turi daugiau raumeninės masės. Taip pat, daug jėgų atima ir kasdienės veiklos, tokios kaip darbas, vaikai ir, žinoma, sportas. Visi kasdieniai užsiėmimai atima daug energijos, tad jei vyras nori rimčiau sportuoti, jam reikia pasirūpinti tuo, kad jis gautų visas reikiamas maistines medžiagas ir jo organizmui nieko netrūktų. Yra keletas svarbių maistinių medžiagų, kurių kiekvienas turėtų ieškoti maisto papildų vyrams sudėtyje.

Multivitaminai

Kalbant atvirai, visi mes esame žmonės, tad labai įtemptomis dienomis galime pamiršti ne tik išgerti maisto papildus, bet ir tinkamai pavalgyti. Kartais mes tiesiog užsukame į šalia namų esančią parduotuvę ir nusiperkame kokį nors nesveiką užkandį tam, kad nereikėtų nieko gaminti. Tačiau, specialūs maisto papildai vyrams turi visus reikiamus elementus, kad būtų užpildytos tokios mitybos spragos.

Tinkami maisto papildai vyrams turi atitikti būtent vyriškos fiziologijos poreikius. Pavyzdžiui, vyrams reikia daugiau geležies nei moterims, o tuo tarpu moterims reikia daugiau seleno nei vyrams. Būtent todėl, neverta rinktis universalių multivitaminų – maisto papildai vyrams turi naudingesnę sudėtį.

B grupės vitaminai

B grupės vitaminai yra labai naudingi mūsų kūnui tuomet, kai trūksta energijos. B kompleksą sudaro aštuoni atskiri vandenyje tirpūs vitaminai, kurie padeda kūnui vartoti energiją, gautą iš maisto. B grupės vitaminus sudaro B1, B2, B3, B5, B6, folatai, B12 ir biotinas. Taip pat, B grupės vitaminai nervų sistemai suteikia atsparumo stresui.

Sporto papildai dažnai turi sudėtyje B grupės vitaminų. Vyrams jie yra labai reikalingi todėl, kad suteikia papildomos energijos ir išlaiko atsparumą stresui, kurio vyrų gyvenime tikrai netrūksta. Taip pat, toks vitaminų junginys gerina nuotaiką bei emocinę būseną.

Omega 3 riebalų rūgštys

Papildai sportui dažnai sudėtyje turi Omega 3 riebalų rūgštis. Jos yra privalomos bet kurio žmogaus kūno sveikatai palaikyti. Labai svarbu, kad Omega 3 būtų gaunama ne tik iš maisto papildų, bet ir iš kasdienio maisto. Būtent todėl, vyrai turėtų nepamiršti valgyti žuvį, sėklas, riešutus. Ypač tai aktualu sportuojantiems. Riebalai padeda ilgiau išlaikyti sotumo jausmą treniruotės metu, tad suvalgyti saują riešutų prieš treniruotę bus labai naudinga.

Taip pat, vyrams svarbu vartoti Omega 3 maisto papildus, nes jie padeda išvengti prostatos vėžio. Kuo vyras vyresnis, tuo svarbiau jam suvartoti reikiamą kiekį riebalų rūgščių. Tam, kad tą daryti būtų paprasčiau, galima rinktis Omega 3 papildus kapsulėmis. Taip pat, Omega 3 riebalų rūgščių gausiai turi žuvų taukai.